Me kamujen kanssa rakastetaan tuoreruokia, etenkin jos se on sosetta ja ETENKIN jos se on aprikoosia! Aprikoosisose on niin mehukasta ja suussasulavaa herkkua, että se vie ihan kielen mennessään! Aina kun kuulee siihen viittaavaa kilinää kun emäntä laskee kupin lasiselle tasolle ja se vastustamaton tuoksu leijailee minun pieneen mutta erittäin tarkkaan nenuun, niin on ihan pakko kiiruhtaa herkuttelemaan vaikka olisi päivän ihanimmat unet kesken. Jojo ei osaa arvostaa sitä nannaa niin täysillä kun pitäisi, mutta me ei se mua ja Lakua haittaa yhtään, jääpähän meille enemmän. :) Laku on tosin joskus aika röyhkeä kun se yrittää vallata koko kupin eikä usko mun piippailua. No mä sitten saatan kostoks tönästä sen tassuilla pois herkkukupilta. Sitten vasta kun nami on loppumaisillaan, niin alkaa kunnon tönimiset ja piipitykset (ja joskus se Jojokin änkeää viimisille antimille) kun me taistellaan kuka saa viimiset rippeet. Sitten kun masu on täynnä tai aprikoosisose loppu, niin ruuan huumassa sotkeentunut nenä ja leuka pestään, mielellään hiekkakupissa.

Tässä mä olen ehtinyt ensimmäisenä apajalle
464549.jpg

Ja tässä Jojokin on maistelemassa
464547.jpg

Tämä kuva on vähän vanhempi. Siinä minä ja Jojo yritetään saada se oma pää mahtumaan tähän liian kapeaksi suunniteltuun kuppiin. Laku haaveilee hiekka-astiasta, johon pääsisi nassupesulle.
464548.jpg