Nyt on koeviikko ohi ja mä alan jo sopeutua siihen, että pitää itse keksiä tekemistä. Saa jopa löhötä sohvalle ilman huonoa omatuntoa x). Täytyy toivoa että kokeet meni hyvin.. matikka ja kemia tosin pelottaa.. eivät nimittäin ole mun vahvimpia aineita. Rakas ystäväni, Veera, keksi että voisi ottaa lyhyen matikan ja mä ajattelin ottaa myös lyhyen kemian. Harmi vaan, että lyhyttä matikkaa lyhyempää kurssia ei ole vielä järjestetty. Ja lyhyen kemian kurssitkin uupuu.


Huomena on KSEY:n järjestämä kissanäyttely. Veeralla on kaksi kissaa, mutta Veeraa vain yksi kappale. Kuka esittää toista kissaa? Minä. Elmossa on voittaja-ainesta, että sen pitää jatkaa samaa rataa Veeran kanssa. Nuutti jää siis mulle. Mitäköhän siitäkin tulee kun amatööri jännityksestä tärisevineen käsineen saa kissan vastuulleen? Kissa karkaa. Toivottavasti ovet on kiinni.